czwartek, 21 lipca 2016

Parapetowe dekoracje

Dziś zamieszczam  przede wszystkim dekoracje  parapetów w salonie. Jest dużo zieleni, za oknem kwiaty  balkonowe. Ostatnio bardzo lubię świeczniki. Różne...

Wazon po lewej stronie wykonałam techniką decoupage.

Zielone świeczniki są  nowym nabytkiem z home&you. Gdy zapalam w nich t-lighta dają naprawdę fajny efekt.

Zasłony to nowy nabytek. Czekają na materiał, który doszyję, by były szersze. Jak na razie nic  takiego nie znalazłam a motyw tak mi się podobał, że "zawisły " zaraz po zakupie na oknach. Dodatkowo wieniec "własnej roboty" z kwiatami podobnymi do tych, które są na zasłonach. 

Złote lustro przemalowałam na biało


Klasyczny dół lampki połączony z paryskim abażurem w stylu vintage. I dwa zielone świeczniki, które również dają fajny efekt  i kolor.

Liściaste kopki  położyłam na świecznik, który  pełni tymczasowo funkcję wazonu.

Moja ulubiona hortensja na  kwiecistym obrusie- ostatnio uwielbiam motywy kwiatowe- chyba związane jest to z obecną  porą roku.


Szary wazon malowany przeze mnie w całości i polne kwiaty

Lampka i abażur ze sceną rodzajową.


Srebrny kielich czy świecznik (ja używam jako świecznik) bardzo ładnie rozprasza płomień świeczki.

1 komentarz: